Polityka jakości
Wsłuchiwanie się w głos Klientów
powinno stać się biznesem każdej firmy.
Tom Peters
Nadrzędnym celem działalności ANIBA SYSTEMS jest budowanie wizerunku wiarygodnej i rzetelnej firmy, świadczącej kompleksowe usługi w zakresie: tworzenia specjalistycznego oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmą, tworzenia stron internetowych, konsultingu, szkoleń na najwyższym poziomie jakości, z zapewnieniem wymiernych korzyści naszym Klientom. Zachowanie najwyższych standardów jakościowych i technologicznych zapewnia ciągły rozwój firmy oraz permanentne doskonalenie naszych produktów i usług.
Nasze kierunki działania pozwalające osiągnąć założenia Polityki jakości to:
- pozyskanie wykwalifikowanej kadry pracowniczej o niezbędnej wiedzy teoretycznej, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych,
- terminowe świadczenie usług opartych na stosowaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych,
- ciągłe śledzenie i stosowanie w swojej działalności aktualnych wymogów i przepisów prawa,
- tworzenie usług w oparciu o sprawdzone standardy jak i własną myśl techniczną,
- zrozumienie i spełnienie potrzeb oraz oczekiwań naszych Klientów.
Zadeklarowane cele strategiczne realizujemy poprzez:
- ciągłe podnoszenie wiedzy teoretycznej oraz kwalifikacji zatrudnionego personelu,
- dążenie do najwyższej jakości oferowanych usług,
- współpracę z Klientami, w celu poznania ich potrzeb i oczekiwań,
- regularne pozyskanie informacji dotyczącej stopnia spełnienia oczekiwań Klientów z oferowanych produktów i usług.
Kierownictwo ANIBA SYSTEMS bierze na siebie pełną odpowiedzialność za postulaty zawarte w niniejszej Polityce jakości oraz zobowiązuje się nieustannie doskonalić swoje usługi tak aby uzyskać najwyższy stopień zadowolenia naszego Klienta.